sobota, 21 lutego 2009

Projekt M3

Odkopany, odkurzony i powoli zaczyna powstawać. Bardzo długo to trwało, bo miało być super-ekstra i z pięcioma gwiazdkami. Ale w końcu zdecydowałam, że jak postawię sobie poprzeczkę na wysokości Plutona, to nigdy nie zacznę. A co obiecane, pali wstydem:(

M1-to cudowna dziewczynka, która zaczęła chodzić na zajęcia taneczne i gdy tylko dowiedziałam się o tym, to od razu wiedziałam, co zrobię z tym papierem, który swoje odleżał, a pasuje jak ulał:)
M2-to rówieśnik Potomka, który jakoś mi się z kosmosem kojarzy, a papier z rakietami też sobie leży już chyba od 2 lat;)
M3-musi jeszcze poczekać na swoją ramkę, bo czasu zabrakło, ale Potomek i Rada Nadzorcza W Jednej Osobie powędrowali na bal karnawałowy, więc mam jeszcze godzinkę, żeby w spokoju coś pokleić:)

Wszystkie M-y są kochane i cudowne, chociaż znam je tylko z bloga i wspólnego forum (czasami mam wrażenie, że więcej osób znam z internetu niż na żywo;). A mamie M-ów dziękuję za czytanki skłaniające do myślenia w tym moim zabieganym życiu:)

Ramka dla M1



Ramka dla M2

Zdjęcia jak wyszły każdy widzi, nawet przefiltrowane jakieś nie-teges:(
Edit:Różowa ramka dostała nowe zdjęcia.

I na deser Potomek w ekspresowym przebraniu karnawałowym (zaproszenie było dosyć niespodziewane). Tematem przewodnim balu miały być postacie z bajek. Potomek Spidermana jeszcze nie zna, co nie znaczy, że utożsamiać się z nim nie może;) Chociaż w sumie to nawet dobrze, że nie zna, bo jeszcze zacząłby łazić po ścianach, jakby już miał za mało karkołomnych pomysłów.

A poniżej strój, który zainspirował pomysł na przebranie (proszę, nie oceniać moich zdolności w scrapowaniu komputerowym, bo takowych nie posiadam:D Teraz nawet nie wiem, skąd się wzięło, to co na załączonym obrazku;) Gdyby to było przyjęcie w ogrodzie, to strój byłby w sam raz;)
Credits do digitala: Photoshop elements, tło moje prywatne, namalowane, zrzucone na dysk i przerobione w różnych odcieniach.

2 komentarze:

Zielonooka pisze...

fiPiękne te rameczki dla M-ów. Myślę, że Potomki będą zadowolone:)
Pozdrawiam serdecznie moją imienniczkę:)

coco.nut pisze...

śliczne tematyczne rameczki!!!