piątek, 20 maja 2011

Rakieta

Kolejna strona, która powstała w ramach gościny na blogu Hopmart.
Tym razem przygotowałam pracę ze zdjęciami mojego syna zrobionymi kilka lat temu na jego wyraźną prośbę:) Chciał, aby kiedyś w jego albumie pojawiła sie rakieta, którą kilka dni wcześniej zmajstowaliśmy razem z pustego pudełka po termosie i kolorowego kartonu. Sam pomalował pudełko na czerwono i wybrał karton na elementy rakiety i był bardzo dumny, że z moja pomocą zrobił zabawkę. A ja niedawno udokumentowałam jego wczesną fascynację kosmosem w naszym rodzinnym albumie. Taka strona nie mogła się obejść bez tematycznych ozdób, dlatego jest tam i rakieta, i latający spodek. Obydwa elementy to gotowe wycinanki z białej tektury, które partiami pokolorowałam tuszem. Wycięłam również gwiazdy różnej wielkości i koła imitujące orbity. Tytuł pracy, czyli napis 'Rakieta' został również pokolorowany tuszem i na koniec literki pokryłam preparatem Glossy Accents.

Strona z papierów z Galerii Papieru, a napis, sama rakieta i latający spodek są ze Scrapińca.

1 komentarz:

curlyqmosaics pisze...

Your layout is absolutely darling! I love all the amazing patterns...fantastic creativity!