sobota, 12 lutego 2011

W drodze do gwiazd

Miał być mini-album, ale wyszła jedna strona do dużego albumu:) Wyjęłam gwiazdorską bazę na album ze Scrapińca i nagle przypomniało mi się, że miałam sprawdzić jedną ze stron w roli maski. Złapałam Glimmer Misty i zaczęłam zabawę. Napis 'W drodze do gwiazd' pochodzi z innej bazy albumowej, która już podlega obróbce warsztatowej, ale brak czasu nie pozwala mi dokończyć rozpoczętego albumu, więc mogłam jeszcze wykorzystać fakt, że literki nigdzie nie zostały przyklejone. Ułożyłam to wszystko razem i zaczęłam chlapanie, najpierw w ruch poszły mgiełki, a później farba i tusz. Z papierów z Galerii Papieru wycięłam koła, przyszyłam, poszarpałam, pochlapałam farbami jeszcze więcej, dorzuciłam trochę błyszczącego pudru do embossingu i pozostałe elementy wg uznania, i wyszło co wyszło:) Artystka może ze mnie marna, ale bawiłam się lepiej niż w szkole na plastyce, gdzie najczęściej kazali nam rysować, a ja rysować niestety nie potrafię:/


2 komentarze:

Ewik pisze...

wspaniała praca!!

coco.nut pisze...

ja też nie potrafię rysować i dlatego uwielbiam mgiełki i mazanie farbami - pozwalają się poczuć tak... artystycznie!!! i do tego takie piękne, niepowtarzalne prace powstają!!!