piątek, 21 stycznia 2011

Niecierpliwość

Podczas zeszłorocznego Festynu Rodzinnego organizowanego przed Potomkowe przedszkole udało mi się zrobić całą masę fajnych zdjęć. Poniższa strona przedstawia Potomka czekającego na różne atrakcje, a że niecierpliwy był on bardzo, to każdą próbę ustawienia się w kolejce podejmował kilkakrotnie. W końcu udało mu się 'wystać' to, czego chciał, ale zajęło mu to dużo więcej czasu niż innym uczestnikom festynu:) A ja miałam zajęcie i fotografowałam jego miny:)

Wczoraj dostałam przesyłkę z Galerii Papieru z nową kolekcją Przedwiośnie i właśnie tego , tego i tego zielonego papieru brakowało mi do tego skrapa:) Dodałam coś fioletowego z zestawu Kapuśniaczek, turkusowe kwiaty, alfabet, kryształki i Dimensional Pearls i gotowe. To moje kolejne ulubione zestawienie kolorów:)

3 komentarze:

coco.nut pisze...

kwiatki cudne, kolory rewelacyjne i w ogóle super LO!!!

paulisia pisze...

przepiekny scrap, ma cudowne kolorki i dodatki!

Magdalena Deberny pisze...

Jest późno i muszę iść spać, ale wrócę obiecuję bo zakochałam się... Cudne prace :)