niedziela, 2 stycznia 2011

Twisted card

Czas na oficjalne rozpoczęcie nowego roku na blogu! Mam nadzieję, że będzie dla mnie twórczo tak udany jak poprzedni, w którym pobiłam własne rekordy w produkcji skrapów i kartek. Chociaż nadal wydaje mi się, że zaległości w albumach nadrobię dopiero na emeryturze:)
Dzisiaj kartka wg mapki na bogu Twisted Sketches. Niestety nie zdążyłam przed świętami i kartkę musiałam zrobić 'na wczoraj' po powrocie, dlatego taka prosta, ale temat wyzwania zupełnie przypadkiem wyraził moje noworoczne życzenia (ach, ta podświadomość;). Miało być coś z nadzieją i wyszło tak:
******************************************************
My twisted card for this weekend with my New Year wishes for everybody:

Chyba można rozpoznać papiery z Galerii Papieru:)

2 komentarze:

bossanova pisze...

Oby ten Nowy Rok był cudowny i piękny!! Wszystkiego co najlepsze życzę oraz wielu inspiracji!!

pisma pisze...

Bardzo fajne kartki. Profesjonalnie wykonane i miło się ogląda. Można też znaleźć coś dla siebie na święta by przesłać znajomym ;)
Pozdrawiam.