wtorek, 18 stycznia 2011

Oh Christmas tree

Poniższy skrap przedstawia Potomka i Bratanicę gotowych do ataku na prezenty świąteczne Anno Domini 2009. Zapamiętałam sobie ten mały dialog (bo oczywiście musiałam dopytać, co to za tajemnice zostały wyszeptane do ucha) i umieściłam go na stronie. Uwielbiam te ich wspólne zdjęcia:)


Udział wzięły papiery i dodatki z zestawu "Everybody Loves Christmas"-Echo Park Paper Co.

PS: Właśnie mnie olśniło, że strona spełnia wymogi wyzwania na blogu Polki Scrapują - skrap o dzieciach, więcej niż 2 zdjęcia i kolorowo:)

4 komentarze:

Encza pisze...

CUDNY SCRAP A POMYSŁ Z CHOINKĄ - GENIALNY!!!!!!!!!!!!

carrot pisze...

Achhh!!! Dialog dialogiem ;) ale to jaką konstrukcję choinkową stworzyłaś i w jaki sposób ją stworzyłaś, to jest dopiero coś! :D Rewelacja, z przyjemnością tu wracam i cieszę oczy Twoimi pracami, urzekają mnie niemożliwie wszystkie detale :)

curlyqmosaics pisze...

Okay, this is definitely my favorite Christmas layout so far! So whimsy, fun and super unique. LOVE how you applied the photos to make the tree with the stitching around the outside. Super amazing!

Magdalena Deberny pisze...

To prawda, pomysł z choinką jest świetny. Siedzę i wzdycham z każdym następnym scrapem..