czwartek, 5 maja 2011

Lody dla osłody

Chciałam się z Wami podzielić wiadomością, która bardzo mnie zaskoczyła. Otóż zostałam Gościnną Projektantką Hopmartu :) Serdecznie dziękuję za to niesłychane wyróżnienie!
Zachęcam do odwiedzenia bloga Hopmartu, gdzie w każdy majowy czwartek będą pojawiać się moje skrapy, a na co dzień można tam oglądać prace zdolnych dziewczyn tworzących bloga Hopmart.
Na dzień dobry przygotowałam słodki LO, w którym wykorzystałam letnią i zimową kolekcję Echo Park Paper Co. - 'Everybody loves Christmas' & 'A walk in the park'. Mam nadzieję, że te kolory rozgrzeją ten chłodny majowy dzień. A tytuł celowo przerobiłam z 'ochłody' na 'osłody';)


2 komentarze:

Idunia pisze...

Gratulacje!
A scrap jak zawsze piękny, kolorowy - IDEALNY :)

Unknown pisze...

smakowity scrap ;-)