wtorek, 7 września 2010

Prawie jesiennie

Najwyższy czas zainaugurować nowy miesiąc, rok (przed)szkolny, a co za tym idzie - jesień. Jakiś czas temu wspominałam, że moja praca znalazła się na okładce pewnego e-magazynu scrapowego i bardzo miłym zaskoczeniem była wiadomość, że w nagrodę dostanę jakieś małe co nieco bardzo przydatne w dalszej działalności twórczej:) I wczoraj przesyłka znalazła się w moich skromnych progach. Sponsorzy, którym bardzo dziękuję, okazali się wyjątkowo hojni i mam okazję pobawić się papierami i dodatkami firm, z którymi wcześniej chyba nie miałam do czynienia:) Kiedy tylko otwarłam przesyłkę od razu rzuciły mi się w oczy papiery Kaiser Craft z kolekcji Peachy Keen w pięknych, jesiennych barwach. A kiedy zobaczyłam motto wykorzystane na kartce, natychmiast wiedziałam, kto będzie jej adresatem;) Tylko dorysuję jeszcze mapę i nie będzie wykrętów:)

A teraz znikam pobuszować w innych pudłach, bo nowe kolekcje ILS też już do mnie dotarły, a są po prostu wymarzone i pomimo chronicznego o tej porze roku niedoczasu, przynajmniej godzinę muszę wykroić dla siebie:) Nadchodzi niedosypianie...

1 komentarz:

Encza pisze...

Jestem wielbicielką twoich prac! Zawsze ze smakiem, zawsze z pomysłem i to cudne wykonanie! Zapraszam do zabawy: http://encza.blogspot.com/2010/09/lubie.html